ads مکان تبلیغات شما
زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 8:21 بعد از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

ads ads ads ads
پاسخ جدید
نویسنده پیام
kashki
آنلاین

ارسال‌ها : 219
عضویت: 26 /9 /1393
محل زندگی: تهران
سن: 17
شناسه یاهو: amirhosseyni77
تشکرها : 23
تشکر شده : 17
جذب کدنویس و گرافیست ماهر برای سامانه طراحی!
سلام !
من با چند نفر دیگه تصمیم گرفتیم سامانه طراحی بزنیم!
فعلا چهار نفریم! فعلا من و یک نفر دیگه مون کدنویس و گرافیسته! یکی از اون دو نفر دیگه یکم کدنویسی بلده و گرافیست هست! اون فرد دیگه هم گرافیست هست!
حالا من میخواهم چند نفر ماهر رو به که به کدنویسی و گرافیست تسلط دارن جذب کنم!
هر کس اماده هست بگه!
اولویت با افراد کدنویس هست!
اسپم ممنوع!
سپاس!
برای اطلاع بیشتر با یاهو ی من تماس بگیرید! amirhosseyni77@yahoo.com


امضا کاربر





جمعه 03 بهمن 1393 - 19:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
naserabdollah
آفلاین



ارسال‌ها : 76
عضویت: 14 /8 /1393
محل زندگی: SaRaVaN
سن: 17
شناسه یاهو: naserabdollah
تشکرها : 19
تشکر شده : 46
پاسخ : 2 RE جذب کدنویس و گرافیست ماهر برای سامانه طراحی!
من هسم گرافیک

امضا کاربر





دوشنبه 06 بهمن 1393 - 11:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
اطلاعیه لطفا با دامنه http://help.10roz.ir/ وارد انجمن تنرز شوید
kashki
آفلاین



ارسال‌ها : 219
عضویت: 26 /9 /1393
محل زندگی: تهران
سن: 17
شناسه یاهو: amirhosseyni77
تشکرها : 23
تشکر شده : 17
پاسخ : 3 RE جذب کدنویس و گرافیست ماهر برای سامانه طراحی!
سلام!
محمد جان جذب شدی!
فقط یاهو مو اد کن بحرفیم!

امضا کاربر





دوشنبه 06 بهمن 1393 - 14:47
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
اطلاعیه لطفا با دامنه http://help.10roz.ir/ وارد انجمن تنرز شوید





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.